Sunday 20 August 2017

Outfits of the Pregnant Days


Stejně jako 99 % žen i já ráda nakupuji oblečení, boty, kabelky a další zbytečnosti. Stejně jako 90 % žen jich mám více, než bych potřebovala. Outfitových článků se ode mě ale moc nedočkáte. Tak jak jsem neschopná ve focení selfíček, je i má drahá polovička odborníkem na focení postavy – pokud možno celé, tedy hlava i nohy na jednom obrázku. Hned na úvod ale udělám výjimku a podělím se s vámi o své těhotenské outfity.


Když jdu ven v podstatě vybírám ze tří základních možností, které ozvláštňuji různými doplňky. Jedná se o model vorvaň, tučňák nebo houba. Mé rozhodnutí se odvíjí zejména od počasí. Je-li hodně teplo (tedy nad 20 stupňů), vyhrává vorvaň. Trochu zima, ale neprší ani moc nefouká – volím tučňáka. No a pokud padají tzv. zure appelen, ale moc nefouká, přichází na řadu houba. Pokud i fouká, houba je na nic, protože padnoucí klobouk si neumím koupit, takže mi ho vítr pořád nadzvedává a je to značně nepraktické. Nastane-li tedy výjimečná situace, kdy je zima, prší a ještě fouká, zůstávám doma. Oblečení na doma raději nekomentuji, často totiž postrádá základní prvky slušného šatníku.

Vorvaň: šaty HM, kabelka Coach, boty Nike

Hlavní chybou ženy, která je poprvé těhotná je, že si jde hned nakoupit těhotenské oblečení. Jednak hrají svou roli hormony a (většinou) i nadšení z toho, že je těhotná, jednak je to prostě žena. Je jedno co nakupuje, hlavně že nakupuje. Stejnou chybu jsem udělala i já. V komodě mi tak stále leží dvě speciální těhotenská tílka, která poskytují oporu zádovým svalům a zároveň krásně drží bříško, jedno z nich má stále ještě neodstřihnutou cenovku… Basic těhotenská trika z HM se přece vždycky hodí! Měla jsem je na sobě asi 3x, což vzhledem k délce těhotenství, která je 10 měsíců (jedna z prvních věcí, které na začátku zjistíte je, že to NENÍ 9 měsíců), není moc. Abych ale byla fér, něco se přece jen vyplatí koupit, a to kalhoty a punčochy. Normální kalhoty dříve nebo později zkrátka nezapnete, klasické punčochy vám budou klouzat pod břicho. Čím elastičtější tím lepší. Oboje. Mám například jedny moc pěkné džíny, přestože jsem ale skoro nic nepřibrala, pohodlné vůbec nejsou.

Co tedy nosit? Abych dodržela téma článku, zde je složení mých oblíbených outfitů vhodných na jaro, léto a podzim. Ke své původní oděvní velikosti si prosím jednu velikost přidejte:


Vorvaň: šaty HM, kabelka Coach, kabát Zara
1. Vorvaň
Zdroj: planetopia.cz
Proč vorvaň? Úpletové šaty nejvíce obepínají břicho, takže zákonitě vypadá největší. Světle modrá barva navíc může připomínat kůži vorvaně a bíle proužky evokují odraz světla na vodní hladině.


Základní komponenty: šaty HM (9,99EUR), velikost M – mám ještě jedny podobné ve velikosti L, jsou ale dost elastické, takže i s M se dá vydržet téměř až do porodu






2. Tučňák
Proč tučňák? Přestože mi chybí bílé bříško, když se vidím z profilu připomíná mi tvar mého těla tučňáka - malá hlava, velké břicho, krátké nohy...

Základní komponenty: šaty Zara (14,99EUR), velikost M – mám pocit, že by se do nich vešla i dvojčata; punčochy HM Mama

Tučňák: Šaty Zara, punčochy HM Mama, boty Beltissimo. Zdroj: antarktida.info a obrazkynaplochu.kvalitne.cz


3. Houba
Proč houba? Velký klobouk, tlustá noha... 

Základní komponenty: Kalhoty HM Mama (29,99EUR), velikost 40 – na to sice nejsem moc pyšná, ale je to zatraceně pohodlné; kabátek Zara, velikost L – ten jsem kdysi koupila ve výprodeji o číslo větší (byl fakt výhodný), aniž bych tušila, že mi někdy takhle poslouží; klobouk HM (28,99EUR)

Houba: Klobouk HM, kabát Zara, kalhoty HM Mama, kabelka Coach, šátek Louis Vuitton, boty Baťa

Zdroj: sumavainfo.cz
Dnes už se naštěstí těhotenské oblečení neomezuje jen na laclové kalhoty a vytahaná trička, co mi na něm ale vadí je, že je zbytečně drahé. Je pravda, že v něm sice strávíte skoro jeden celý rok života, při opakovaném těhotenství i více, ale přesto se řada speciálních těhotenských kousků dá nahradit těmi ne-těhotenskými, které vám budou sloužit mnohem déle. Úpletové šaty se vyperou a stopy po břichu na nich nejsou znát, kvalitní, a hlavně pohodlná, delší bavlněná trička se vždy hodí. Svetr na rozepínání nemusí být pokaždé zapínán. Do oversized svetru zabalíte i dvojčata.


Klišé na závěr: „Hlavně pohodlně!“
SHARE:

No comments

Post a Comment

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig